Způsob dopravy a platby

Potom, co objednávku odešlete, vám přijde automaticky generovaný email s potvrzením objednávky. Zboží obvykle odesíláme do 2 pracovních dnů od objednávky. Pokud není možné tuto lhůtu dodržet, ihned vás budeme informovat.

Způsoby dopravy

O zaslání zboží vás informujeme emailem, který vám přijde z adresy shipwood@shipwood.cz. U nabízených způsobů přepravy je zboží obvykle doručeno do druhého pracovního dne od podání, dle podmínek přepravní společnosti

Našimi smluvními přepravci jsou:

  • Geis Parcel
  • Doprava na paletách

Cena dopravy se odvíjí od množství a váhy objednaného zboží.

Po telefonické dohodě je možné osobně vyzvednout na naší adrese Vrbenská 23, 37005, České Budějovice, areál firmy PCO.

Osobní vyzvednutí na našem skladě je ZDARMA.

Doprava na Slovensko

Na Slovensko přepravujeme zboží společností Geis Parcel. Cena je kalkulována individuálně dle aktuálního ceníku Geis Parcel. V případě zájmu přepravy na Slovensko nás prosím kontaktujte na shipwood@shipwood.cz.

Doprava v rámci EU, mimo EU

Doprava je kalkulována zcela individuálně. V případě zájmu nás prosím kontaktujte shipwood@shipwood.cz. Cenu poptáváme u velkých přepravců Emons, Kuhne&Nagel atp. a odvíjí se od vzdálenosti, kg, EU, nonEU.

 

Způsoby platby

Bankovním převodem - na účet (č.ú. 5294095369/0800) vedený u České Spořitelny a.s. Variabilní symbol odpovídá číslu vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po obdržení platby, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží

Hotově - u zboží, které máme skladem, lze toto zboží uhradit hotově na naší prodejně v Českých Budějovicích. Toto neplatí u zboží, které je na objednávku.

 

Na co dát pozor při převzetí zboží:

Vždy zásilku zkontrolujte. Zatím se nám nestalo, že by byla zásilka poškozena při dopravě, ale může se stát, že dopravní společnost zboží při přepravě poškodí. Doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno, i když obal nevykazuje známky poškození. Zkontrolujte i přiložené dokumenty. Vždy by měla být u zboží přiložena faktura. Na případné poškození upozorněte.  Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.  Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na e-mailové adrese shipwood@shipwood.cz. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.